30 October 2009

photo documentary - panggilan haji


















dah lama xbuat documentari...
kali ni aku n syuk berkesempatan utk mempraktiskan diri merakamkan pemergian jemaah haji malaysia 2009 yg akan berangkat ke Tanah Suci Mekkah.
aku xpenah pn tau yg sistem jemaah haji berkumpul dah lain..
para jemaah akan berkumpul dulu kt bangunan tabung haji...kt sini dieorg akan naik bus terus di eskort ke airport....so kt sini adalah pitstop terakhir mereka jumpa ngn keluarga dan sedara mara sblm berangkat...
if benda ni dah lama buat...so aku la yg ketinggalan zaman...haha...
but its a good thing...
daripada masing2 pergi airport sendiri...smpi sesat2 n bersesak2 ngn org2 lain kt airport tu...
so sistem ni sgt2 la bagus! hohoho...
semoga para jemaah haji tahun ni selamat pergi n balik...xkira yg dari malaysia, n diseluruh pelusuk dunia...selamat menunaikan kewajipan.

InsyaAllah...
ni juga adalah satu daripada wishlist aku...nk anta mak abah pegi sana...amin~!



regards, azim zainudin.

**byk lg wedding entry yg xsempat utk di update...stay tune!

7 comments:

  1. azim...salam bro...lama x melawat hang...aku jiwa kacau sikit la bro...patah sebelah sayap...aku kerap turun ipoh la ni...kalau ada masa aku nak jumpa hang...hang sms aku no hang wei...no aku 0125800145

    ReplyDelete
  2. bro blacks.. aku xduk ipoh. aku kt kl. la ni jarang2 sgt turun ipoh. hehe

    ReplyDelete
  3. dis is really2 nice sungguh abe weh..hehe

    ReplyDelete
  4. nice one..
    fyi, kalau sebelah pantai timur, jemaah haji "check-in" kat stadium tertutup dekat yang stadium runtuh tu.. tapi itu last year la.. tahun ni x tau la camne, kot2 pindah tempat lain sebab isu stadium runtuh tu :D

    nice documentary.. PJ :D

    ReplyDelete
  5. eh kan ke check in mmg salu kat kompleks haji, since forever kot, dah check in baru diorang bertolak ramai2 pegi airport, where got bakal haji sume sendiri2 g airport, u belum ada famili pegi haji ke? hehe..

    btw pic u semua nice.. for me very simple but brings alot of emotion while seeing one..

    i ada email u aritu, tapi belum decide la on photographer..

    ReplyDelete
  6. hello huda. benda tu mmg dah lama tp saya je baru tau. maklum la lately xde famili2 yg kesana. hehe.
    nway thx. if ada apa2 just email or call me.

    ReplyDelete
  7. hello I'm nebil from tunisia
    Great picture

    ReplyDelete